Бош орундар | Кыргызстандагы Saima Telecom интернет провайдери
Жумуш орундары - Кардарлар менен өз ара аракеттешүүнү башкаруу/BackOffice бизнес-процесстерин стандартташтыруу боюнча адис

Эмгек шарттары:
✅ КР ЭК ылайык ишке орношуу;
✅ Мыкты жамаат, кызыктуу жана динамикалуу жумуш;
✅ Карьералык өсүү үчүн мүмкүнчүлүк бар;
Биздин талаптар:
- Экономика/телекоммуникация багытында же башка байланыштуу багыттарда жогорку же кесиптик орто билим;
- Кардарлар менен өз ара аракеттешүүнү башкаруу же өнүктүрүү боюнча долбоорлорду ишке ашырууда тажрыйба, кардарлардан/негизги кардардык метрикалардан КБ чогултуунун негизги ыкмаларын түшүнүү;
- Мыкты практикаларды колдонуу аркылуу кардарлар менен өз ара аракеттешүүнү изилдөө чөйрөсүндө өнүгүү ниети;
- Жакшы аналитикалык көндүмдөр, ыкыластуулук жана деталдарга көңүл буруу, жаңы нерселерди билүүгө умтулуу.
Сиздин милдеттериңиз:
- Кардарлар менен өз ара аркеттешүүнү оптималдаштырууга, кардарлардын канааттануусун/лоялдуулугун жогорулатууга, тейлөөнүн натыйжалуулугуна, кардарлардын четтөөсүн азайтууга, кардарлар базасын сактоого жана кармап калууга багытталган долбоорлорду демилгелөө/ишке ашыруу жана Компаниянын бул багыттагы иш-чараларына катышуу;
- Милдеттерди аткаруунун алкагында компаниянын башка бөлүмдөрү менен аракеттешүүнү уюштуруу;
- Процесстерди түзүү, ишке ашыруу;
- Көйгөйлүү жагдайларды аныктоо жана анализдөө, кардарлардын кызыкчылыктары менен компаниянын максаттарынын ортосундагы теңдемди сактоо менен алардан чыгуунун жолдорун табуу;
- Аракеттеги бизнес процесстерди стандартташтыруу, оптималдаштыруу жана автоматташтыруу;
- Кардарлар менен аракеттешүү боюнча ички ченемдик документтерди (нускамаларды, жоболорду, процедураларды) иштеп чыгуу, колдонууга киргизүү жана аткарылышын көзөмөлдөө;
- Кызматкерлерди окутуу процессин уюштуруу, баалоо процессине катышуу;
- Өзүнүн ишмердүүлүк чөйрөсүндөгү алдыңкы тажрыйбаларды анализдеп чыгуу, ишинде колдонуу;
- Мезгилдик жана бир жолу тапшырылуучу отчётторду түзүү.
Кызыкдар талапкерлер резюмелерин v.maevskaya@saimatelecom.kg, n.osmonalieva@saimatelecom.kg почталарына жибере алат.
✅ КР ЭК ылайык ишке орношуу;
✅ Мыкты жамаат, кызыктуу жана динамикалуу жумуш;
✅ Карьералык өсүү үчүн мүмкүнчүлүк бар;
Биздин талаптар:
- Экономика/телекоммуникация багытында же башка байланыштуу багыттарда жогорку же кесиптик орто билим;
- Кардарлар менен өз ара аракеттешүүнү башкаруу же өнүктүрүү боюнча долбоорлорду ишке ашырууда тажрыйба, кардарлардан/негизги кардардык метрикалардан КБ чогултуунун негизги ыкмаларын түшүнүү;
- Мыкты практикаларды колдонуу аркылуу кардарлар менен өз ара аракеттешүүнү изилдөө чөйрөсүндө өнүгүү ниети;
- Жакшы аналитикалык көндүмдөр, ыкыластуулук жана деталдарга көңүл буруу, жаңы нерселерди билүүгө умтулуу.
Сиздин милдеттериңиз:
- Кардарлар менен өз ара аркеттешүүнү оптималдаштырууга, кардарлардын канааттануусун/лоялдуулугун жогорулатууга, тейлөөнүн натыйжалуулугуна, кардарлардын четтөөсүн азайтууга, кардарлар базасын сактоого жана кармап калууга багытталган долбоорлорду демилгелөө/ишке ашыруу жана Компаниянын бул багыттагы иш-чараларына катышуу;
- Милдеттерди аткаруунун алкагында компаниянын башка бөлүмдөрү менен аракеттешүүнү уюштуруу;
- Процесстерди түзүү, ишке ашыруу;
- Көйгөйлүү жагдайларды аныктоо жана анализдөө, кардарлардын кызыкчылыктары менен компаниянын максаттарынын ортосундагы теңдемди сактоо менен алардан чыгуунун жолдорун табуу;
- Аракеттеги бизнес процесстерди стандартташтыруу, оптималдаштыруу жана автоматташтыруу;
- Кардарлар менен аракеттешүү боюнча ички ченемдик документтерди (нускамаларды, жоболорду, процедураларды) иштеп чыгуу, колдонууга киргизүү жана аткарылышын көзөмөлдөө;
- Кызматкерлерди окутуу процессин уюштуруу, баалоо процессине катышуу;
- Өзүнүн ишмердүүлүк чөйрөсүндөгү алдыңкы тажрыйбаларды анализдеп чыгуу, ишинде колдонуу;
- Мезгилдик жана бир жолу тапшырылуучу отчётторду түзүү.
Кызыкдар талапкерлер резюмелерин v.maevskaya@saimatelecom.kg, n.osmonalieva@saimatelecom.kg почталарына жибере алат.